ختم قرآن ماه رمضان 97

ختم قرآن ماه رمضان 97| گروه ختم قران تلگرامی

ختم قرآن ماه رمضان 97

ختم قرآن ماه رمضان 97| گروه ختم قران تلگرامی

اول ماه رمضان

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دوستان سلام

به امید خدا اولین لیست از ماه رمضون 97 رو میذارم براتون.

فقط نکته این هست که با توجه به صفحاتی که از "ختم قرآن روزانه" کانال تلگراممون مونده بود، از ادامه صفحات اون شروع میکنیم.


/******/

دوستان خواهش میکنم مراعات بفرمایین که حتما هر شب صفحه موردنظر رو قرائت کنید تا مدیونی پیش نیاد.

/******/

اول ماه رمضان
۹۷/۰۲/۲۷
ادمین های ختم قرآن

نظرات  (۲)

آیه 57 و 58 سوره کهف برام جالب اومد، که خواستم با شما به اشتراک بذارم.
در آیه 57، اشاره غیرمستقیم به غفلت آدمی شده؛ در مقابل این غفلت، تذکر و یادآوری به انسان داده میشه. و چه چیزی بهتر از اینکه وقت غفلت، تلنگری تذکری باعث بشه بخودمون بیایم. 
اما چیزی که خوب نیست، گارد گرفتن و مجادله با این تلنگر و تذکر هست؛ مثل اینکه توی قسمت یادآوری گوشیمون یه یادداشت برای انجام یه کار مهم بذاریم و گوشی سروقتش بهمون آلارم بده، اما بجای اینکه بریم انجامش بدیم، گوشی رو شوتش کنیم اونطرف و بگیم برو بااباا ! شاید بشه گفت این مصداق همون قول معروف "کسی که خودش رو زده بخواب رو نمیشه بیدارش کرد". 
حالا جالبتر اینجاست که آیه بعد خداوند رو عادل و غفور معرفی میکنه. غفور از این بابت که مهلت جبران و هوشیاری میده، و عادل از این جهت که اگر از مهلت داده شده درست استفاده نکنیم، به عدالتش مواخذه امون میکنه.
و در ادامه داستان مسافرت حضرت موسی(ع) و غفلت همسفرش از ماهی، و همینطور همسفر شدن ایشون با حضرت خضر، درباره صبر و شکیبایی بر حکمتها، پیوستگی خیلی زیبایی رو با این دو آیه قبل ایجاد کرده.
قرائت شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">